středa 18. ledna 2012

Lucie Bílá moderátorkou Českého lva 2011: Je to správná volba?

Vyhlašování českých filmových cen Český lev 2011 má svého moderátora. Bude jím popová zpěvačka Lucie Bílá, která se čím dál víc vrhá do různých "nepěveckých" profesí.

Slavice, která se loni objevila ve filmu F. A. Brabce V peřině, se na moderování Lvů velmi těší.  

"Těším se na změnu, kterou to pro mě představuje, a na noblesu, kterou ten večer vždycky má. A čeho se bojím? Přímé přenosy jsou samozřejmě velmi náročná disciplína, ale také mají své kouzlo, protože se během nich dějí nečekané věci, které se dopředu nedají naplánovat a které je třeba zvládnout. To mi vlastně vyhovuje, což neznamená, že se nebudu připravovat. Naopak! Náhoda je fajn, zvlášť když zapracuje ve váš prospěch, ale připravený být musíte, takže už teď jsem za Hujera, vybíráme kostýmy, domlouváme zkoušky..."

Nadšení z nové role zpěvačku doprovázi u jakékoli příležitosti, vzpomeňte si na obhajobu moderování talentové soutěže. Těžko říct, zda Bílá v přímém přenosu nesklouzne k patosu, diblikování, a zda vůbec bude mít šanci zasáhnout do scénáře, který pro ní chystá režisér předávání Petr Vachler. Pokud se on sám vyhne honění ega za pomocí nejlepší české zpěvačky součastnosti, mohlo by se předávání Českých lvů stát událostí jarní smrště různých ocenění.


Petra Vachlera nejvíce na zpěvačce překvapilo, jak dokáže být drahá...  

"Právě jsem se vrátil ze šatny, kde mi Lucka ukazovala svoje šaty. My jsme vždycky pro ty chlapy vzali z půjčovny smoking a nebylo co řešit, ale teď jsem stál před šatníkem Lucie Bílé a ta mi říkala: „Tyhle stály 220 tisíc korun, tyhle jenom devadesát tisíc, tyhle dvě stě tisíc...“ Já tam jen tak v němém údivu stál a v duchu byl rád, že nejsem žena, protože můj svět je daleko levnější."


Předávání devatenáctvých Českých lvů proběhne 3. března 2012 v přímém přenosu České televize.

Foto: Lukáš Fronk (luciebila.com)
Rozhovor: Jaroslav Sedláček (kinobox.cz)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...